Petin vaimoania työkaverini kanssa

Petin vaimoani joulun jälkeen työkaverini kanssa.. Olemme olleet 5 vuotta töissä samalla pienellä toimistolla Jyväskylässä... Nainen on minua kaksikymmentäkolme vuotta nuorempi... Koko ajan olemme puhunneet rivoja ja flirttailleet, muutama suudelma vaihdettu kännissä muutama vuosi sitten firman juhlissa salaa muilta... Olen ostanut hänelle viime jouluna seksileluja ja yrittänyt vietellä häntä. Oma vaimoni sairasti klamydian, jonka oli saanut panokaveriltaan Villeltä lokakuussa..

Eilen maanantaina saavuimme töihin hieman etuajassa, koska huijasin häntä erilaisin tekosyin.. Esimiehen asemaa hyväksi käyttäen luvaten palkankorotuksen...

Istuttiin mun siivottomassa työhuoneessani ja puhuttiin palkankorotuksesta. Yhtäkkiä otin omat tangat pois jalastani ja alettiin suuteleen ja nuolemaan toistemme kainaloita.. Sitten aloimme naimaan... Toivottavasti en tartuttanut klamydiaa koska en ole varma sainko tartunnan vaimoltani. Ainakaan itselläni ei ole klamydian oireita..

Tulin nopeasti koska kärsin pikaisen siemensyöksyn ongelmasta.. Olin toki erittäin kiihoittunut.. Työkumppanini nauroi ja sanoi minun olevan säälittävä pano mutta loistava esimies. En tiedä mitä seuraavaksi tulisi tehdä.. Tietysti korottaa hänen palkkaansa mutta mitä muuta.. Molemmat elämme suhteessa ja ainoastaan toinen haluaa pysyä... Vaimoni ottakaan klamydia Villen..