Petin vaimoani kahden miehen kanssa

Olen 34 vuotias naimisissa oleva helsinkiläinen mies.. Olen kyllästynyt vaimooni seksuaalisesti ja halusin kokeilla seksiä kahden miehen kanssa.. Fantasia on ollut mielessäni jo pitkään.. Thaimaalainen vaimo on ihan ihana mutta useiden lapsien syntymisen jälkeen en saa enää pillun löysyyden takia mitään tuntoa kulliini.. Anaaliseksi vaimon kanssa ei ole koskaan kiinnostunut.. Tuskin Milla siihen edes suostuisi..

Sainkin elämäni ensimmäistä kertaa munaa näin joulun jälkeen kahdelta miehelta samanaikaisesti.. Tämä oli ensimmäinen kokemukseni miestenvälistä seksiä. Nyt tiedän mille tuntuu, kun muna on perseessä ja suussa samanaikaisesti ja mille tuntuu olla NAITAVANA monta kertaa peräkkäin. Parasta seksiä mitä olen koskaan saanut.. Vaimoani ennen minulla oli kolme suhdetta ja olen ollut avioliitossa Millan kanssa nyt jo 15 vuotta.. Himoan lisää miehiä... Taudit pelottaa koska en käyttänyt ehkäisyä.. Miten voin kertoa sen "ihanalle" thaimaalaiselle vaimolleni Millalleni..?