Ihana aamu

Olen 23v nainen.. Kaverini oli käymässä mun luona... Viikonloppuvierailu jouluna... Nukuttiin tossa yö ensin mun sohvalla. Aamulla heräiltiin ja tuijoteltiin toisiamme silmiin peiton alla alastomina. Pullean kaverin saa kiihottumaan hikinen nainen, joten pullea kaverini usein lämmittelee minua peiton alla lähellä lihavaa mahaansa. Suutelimme ja kädet vaelsi pitkin vartaloani. Pullea kaverini tuli mun päälle ja nuoli pitkään ja rajusti Välillä oltiin vähän hellemminkin.. Pullea kaverini piti mua käsistä kiinni etten pääsis koskee takasin pulleita muotoja... Suutelimme ja hyväilimme toistemme vaginoita. Pullea kaverini nuoli ja sormetti mut loppuun, mä tein saman pullealle kaverilleni.

Seksi on aina yhtä mahtavaa sen naisen kans... Huh. Koska pullea kaverini on 35v nainen emme olleet huolestuneita sukupuolitaudeista.